Jason Garrett's Response to Doug Pederson Guaranteeing a Win Over His Team Is Pathetic

Maveric

UDFA
by Matt Keohan 13 hours ago




I don’t know why I expected more from Jason Garrett, the human equivalent of black licorice.
Maybe it’s because the Cowboys have lost three straight, and most recently shit the bed to a previously winless Jets team. Maybe it’s because Cowboys fans have created a GoFundMe to pay off Garrett’s $3 million contract and have him fired.

I don’t know what it is, but if Garrett isn’t going to show me a little fire after the coach of a division rival guaranteed to come into Dallas next week and leapfrog them in the NFC East, it will never happen.
Eagles coach Doug Pederson said to 94.1 WIP on Monday, “We’re going down to Dallas, and our guys are gonna be ready to play. And we’re gonna win that football game, and when we do, we’re in first place in the NFC East.”
Pederson just whipped out his meat popsicle and took a piss on the star at midfield.
What’s Garrett’s response to this incredible injustice?
More dry grilled chicken.
He said via Cowboys beat writer Clarence Hill Jr.:
“We are excited about the challenge. They are a great football team. We are going to focus on the challenge to play great football Sunday night.”
It’s actually impressive Garrett was able to speak coherently directly after getting his balls snipped off.
He is who I thought
 

Maveric

UDFA
Absolutely pathetic. If there are any players in that locker room that aren't completely disgusted with Garrett right now I don't want them.
 

theoneandonly

Draft Pick
He knows they are gonna lose, O Line is currently a train wreck, D Line is impotent, and Cooper is looking doubtful. Ole red probably just hoping it is respectable.
 

Scot

Quality Starter
I love the black licorice line

That cracked me and I know just what he means because I hate them both LOL
 

Macksfield

Cheerleader
by Matt Keohan 13 hours ago




I don’t know why I expected more from Jason Garrett, the human equivalent of black licorice.
Maybe it’s because the Cowboys have lost three straight, and most recently shit the bed to a previously winless Jets team. Maybe it’s because Cowboys fans have created a GoFundMe to pay off Garrett’s $3 million contract and have him fired.

I don’t know what it is, but if Garrett isn’t going to show me a little fire after the coach of a division rival guaranteed to come into Dallas next week and leapfrog them in the NFC East, it will never happen.
Eagles coach Doug Pederson said to 94.1 WIP on Monday, “We’re going down to Dallas, and our guys are gonna be ready to play. And we’re gonna win that football game, and when we do, we’re in first place in the NFC East.”
Pederson just whipped out his meat popsicle and took a piss on the star at midfield.
What’s Garrett’s response to this incredible injustice?
More dry grilled chicken.
He said via Cowboys beat writer Clarence Hill Jr.:

It’s actually impressive Garrett was able to speak coherently directly after getting his balls snipped off.
He is who I thought
My favorite line, "More dry grilled chicken."
 

icup

Super Moderator
He knows they are gonna lose, O Line is currently a train wreck, D Line is impotent, and Cooper is looking doubtful. Ole red probably just hoping it is respectable.
and that patchwork o-line is about to play the best defensive line in the nfl
 

SixisBetter

Anywhere on the line.
I said on gameday this team is weak minded. This is where it comes from.
The proper response is "Pretty big talk for a team that lost to Falcons", then go about your business.
Garrett's afraid. Period.
Jerruh's puppet is everyone's puppet, and everyone knows it.
Garrett's only claims to success are the coat tails of Jimmy, Norv, Aikman, etc.
His legacy will be he was handed two or three different decent teams and fucked them right up.
My favorite memory will be when this guy is handed a box to put his COY trophy in and shown the front door.
 
The niners went through 3 rebuilding phases since garret’s process started. they went to NFCCGs , a Super Bowl appearance, bottomed out, and have rebuilt once again, sitting at 5-1 I believe

we have run the same offense in that time period. with the same results.

I hope the team tanks. otherwise we just might make the playoffs and get are asses handed to us. par for course.
 

SixisBetter

Anywhere on the line.
LOL, Yim, every time I look at your signature I fondly recall Jerry & Real & the smack those guys talked here. They were not ready for it lmao. Was it Jerry that Dooms called or the other moron? Wonder how they feel now that just about the entire free world thinks Red On the Head Like a Dick on a Dog is a shitty coach.
 

yimyammer

Quality Starter
LOL, Yim, every time I look at your signature I fondly recall Jerry & Real & the smack those guys talked here. They were not ready for it lmao. Was it Jerry that Dooms called or the other moron? Wonder how they feel now that just about the entire free world thinks Red On the Head Like a Dick on a Dog is a shitty coach.

Those guys were hilarious, they came in hot as hell and then they were gone in a flash as soon as they didn't get the responses they wanted
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top Bottom
We've logged Hit Counter by Digits Visitors since 2018.
DISCLAIMER:
The company requires me to use a disclaimer:
The opinions expressed are solely those of authors on this forum and do not represent the views of the Company (Jackson's Food Stores)
Thank you.